Thursday 17 March 2011

sabar itu bagus

bila nak marah je , mesti kena rasa nak marah ! kenapa ye ??
kenapa mesti rasa nak marah ? dalam usia muda macam aku ni pun dah kuat marah ? marah kan sapa ? entahlah .. yang penting hati betul betul rasa nak memberontak je sekarang ni , duit dah abis tah beli ape , kerja tada so , macam mana aku takda rasa nak marah ? MARAH MARAH ..

bila rasa nak marah tu ada , apa ubatnya .. mak cakap sabar je .. itu ubat yang bagus untuk penyakit marah kan ?tapi sampai bila asyik nak sabar je ? sabar sabar pun ada hadnya kan , jadi cecite macam mana aku nak sabar sebab bila aku sabar orang buat aku marah ! sakit sangatt ..

tak kesah lah , kawan , adik , boypren aku sendiri pun selalu buat aku marah sampai kadang kadang aku rasa nak clash je time tu , bia padan muka aku jugak kan , entahlah .. jaga ati salah , tak jaga salah ? ape ag ntah yang dia tak puasa hati ngn aku ??

anyway , life is problemm
 see ur next time , love xoxo

2 comments: